نحوه ساخت APPLE ID و تنظیم آن بر روی گوشی

5 دقیقه زمان مطالعه

ساخت اپل آیدی یکی از مهم ترین موضوعات جهت استفاده از اپلیکیشن‌های بی‌نظیر ios می باشد. صاحبان گوشی های اپل برای استفاده از سرویس هایی که اپل بر روی دستگاه های خود قرار می دهد به اپل آیدی نیاز دارند.

به طور کلی برای تعریف مشخصی از ساخت APPLE ID می توان گفت یک حساب کاربری می باشد که با استفاده از آن می توان نرم افزارهای دانلود و خریداری شده را با یک امضای الکترونیکی اقتصادی مورد استفاده قرار داد. با توجه به اهمیت اپل آیدی در این مقاله از سری مقالات آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل به بررسی روش ساخت اپل آیدی می پردازیم.

آموزش ساخت اپل آیدی APPLE ID

برای ساخت APPLE ID می بایست مراحل گوناگونی را سپری کرد. در ادامه به بررسی این مراحل می پردازیم:

مرحله اول: مهم ترین اقدامی که باید انجام گیرد برخورداری از نرم افزار آیتونز (iTunes)  است. با توجه به این که آی پی های ایران توسط اپل مسدود شده است و برای ساخت اپل آیدی نمی توان از آی پی های ایران استفاده کرد در نتیجه باید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی و یا اپلیکیشن های مشابه استفاده نمود و آی پی گوشی را به آی پی کانادا تغییر داد.

مرحله دوم: پس از تغییر آی پی دستگاه به آی پی کانادا مهم ترین اقدامی که برای ساخت اپل آیدی باید انجام شود دانلود نرم افزار آیتونز می باشد. زمانی که این نرم افزار را دانلود کردید وارد این اپلیکیشن شوید و به وسیله سربرگ بالای صفحه ابتدا بخش Music (شماره 1) را انتخاب و سپس بر روی گزینه Store (شماره 2) که در سمت چپ صفحه قرار دارد ضربه وارد کنید و در آخر بر روی گزینه Account (شماره 3) کلیک کنید.

مرحله سوم: زمانی که این مراحل انجام شد پنجره ای برایتان باز می شود که از شما می خواهد با وارد کردن یوزرنیم و پسورد اپل آیدی وارد سیستم شوید. به این قسمت توجه نکنید و روی گزینه Create New Apple ID که در سمت چپ و پایین صفحه قرار دارد کلید کنید.

مرحله چهارم: پس از انجام این مرحله صفحه ای جهت وارد کردن ایمیل و رمز عبور باز می شود. ایمیل مورد استفاده به عنوان نام کاربری اپل آیدی شما به ثبت می رسد. گزینه پایین صفحه که به پذیرش شرایط اپل مربوط می شود را تیک دار کنید و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

حتما بخوانید: آموزش فعال کردن FIND MY IPHONE در آیفون، آیپد، مک بوک

مرحله پنجم :از اهمیت بالایی برخوردار می باشد در این مرحله باید اطلاعات شخصی، سوال های امنیتی و… را وارد نمایید.

1. بخش اول به اطلاعات شخصی ارتباط دارد که شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد می باشد. 2.  بخش دوم مربوط به پرسشهای امنیتی است که لازم است با دقت پر شود. 3. بخش سوم به ارسال ایمیل و اطلاع رسانی شبکه اپل مربوط است. اگر به دریافت ایمیل از سول اپل تمایلی ندارید تیک این گزینه را بردارید. زمانی که فرم را تکمیل کردید بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

مرحله ششم: مربوط به وارد کردن اطلاعات حساب و آدرس محل سکونت است. 1. در بخش Payment Type گزینه None را انتخاب کرده تا نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی نباشد. 2. در بخش دوم باید نام و نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، شماره تلفن و کد پستی به صورت دقیق وارد شود. برای انجام این کار می توانید از سرویس Google Map به منظور یافتن آدرس واقعی استفاده کنید. سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

آخرین مرحله از ساخت APPLE ID

در مرحله هفتم: که آخرین مرحله ساخت APPLE ID می باشد. مراحل ثبت نام انجام شده و به صفحه بعد منتقل می شوید که در این صفحه کد تایید 5 رقمی که به ایمیل شما ارسال شده را باید وارد کنید. در صورت صحت کد اپل آیدی شما فعال می شود. یکی از ارورها و خطاهای رایج در اپل 5107 Error است که نشان دهنده تاخیر در روند ثبت نام است. در این صورت مراحل ثبت نام باید از ابتدا آغاز شود.

ممکن است برخی از افراد با خطای For assistance, Contact iTunes Support مواجه شوند. این خطا به دلیل شناخت آی پی شما به وسیله اپل اتفاق می افتد. برای حل این مشکل لازم است آی پی گوشی را به آی پی کانادا تغییر دهید و از ابزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید. اگر دوباره با این خطا مواجه شدید بهتر است اطلاعات آدرس محل سکونت را برای چندین بار تغییر دهید ودر صورت حل نشدن مشکل برای ساخت اپل آیدی از طریق وب سایت اپل اقدام کنید. در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل یکی از مراحلی که می توان با آن آشنایی کامل پیدا کرد ساخت APPLE ID می باشد.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزش تعمیرات موبایل از وبلاگ فنون برق بود. در صورتی که تمایل دارید وارد بازار کار تعمیرات موبایل موبایل شوید و تعمیرات آن را به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق شرکت کنید.

adspic
 
به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *